Tro det eller ej men nu kommer ett inlägg...

Jag säger bara EN sak och det är SEMESTER! Denna underbara tid då man inte borde göra ett dugg egentligen. Nä då ska det stressas runt och man ska hinna så himla mycket under semesterns fjuttiga 4 veckor (ja man ska väl inte klaga, jag vet).

Min första vecka tillbringade jag norrut, dvs hos mamma och pappa. Jag flydde den glödheta Stockholmsluften till ett betydligt svalare Jämtland. Både på gott och ont. Det blev tyvärr ingen sol o badsemester men vi hittade på andra saker istället.

Agerade myggmat! Inte litet myggbett heller...




Turistade på Moosegarden.






Hantverkaren morfar med sina medhjälpare.


Natalie spanar efter råttor.


Rebecca med Dolly.


Natalie borstar Ess(r)a.

Kommentarer
Postat av: Kicki

kul att du uppdaterat bloggen igen.

2010-07-25 @ 15:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0