VARDAG IGEN

Fattade inte vad det var som lät när väckarklockan plingade till i morse kl 05.50. Men så fort jag fattat studsade jag upp pigg som en lärka...not! Jag snoozade 2 ggr innan jag tog mig upp. Äntligen har Natalie upptäckt att man faktiskt KAN sova längre än till 04.30=underbart!

Nu sitter jag på jobbet. Här är det lugnt. 36 barn är anmälda att vara här idag så vi får väl se hur många som verkligen dyker upp.
Sitter och väntar på att degen ska jäsa klart. Idag ska de få soppa med hembakt bröd och sen pannkakor till mellis.

I eftermiddag måste jag åka och handla. Gjorde aldrig det igår. Bilen såg alldeles för kall ut för att man frivilligt skulle sätta sig i den. Men idag var det bara -7 grader, värsta sommarvädret :)

Nu ska jag återgå till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0