TIDIG MORGON

Idag blev det en tidig morgon. Redan 04.45 kom Natalie intassande i vårt sovrum och vägrade somna om. Lika bra att gå upp med henne insåg jag efter en stunds sovförsök.
Annars har hon blivit mycket bättre när det gäller sömnen. Hon sover mestadels i sin egen säng och vaknar inte längre efter ett par timmar. Det är väldigt skönt.

Personalen på dagis berömde henne igår. Hon har verkligen utvecklats de sista veckorna. Hon pratar så man förstår henne, hon leker bra både med kompisar och ensam och framför allt har hon slutat göra illa sina kompisar, vilket jag tycker är väldigt skönt.

Nu ska jag gå och fixa mig i ordning för att sen väcka Rebecca och Jonathan innan jag ger mig av till jobbet. Natalie har redan klätt på sig, så fin i Kittytröja och kjol :) Vi tog ner kläder efter Rebecca från vinden i förrgår och hon bara älskade dem. Rebecca var inte lika förtjust då hon tyckte att det var hennes kläder och att hon visst kunde ha stl 98...


Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Har Natalie storlek 98?? Blir inte hon 2 i april..? Stor tjej! Vilmer har 92 på det mesta...

2010-01-14 @ 08:14:35
URL: http://gardvall.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej hon har väl inte riktigt 98 ännu men snart. Kläderna jag tog ner från vinden var 98 och vissa tröjor kan hon ha, även om de är lite stora. Jo hon fyller 2 i april, jättebabyn :)

2010-01-14 @ 21:12:50
URL: http://mittochminfamiljsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0