NYTT ÅR och eventuellt lite oftare blogginlägg...

GOD FORTSÄTTNING på er alla (om det nu finns kvar några läsare med tanke på hur ofta sidan uppdaterats). Jag har medvetet bloggat lite. Mest för att tiden går åt till massa annat just nu. December månad var en hektisk månad på alla plan så det var inte läge att stressa ännu mer för att hinna blogga också. Det räcker med att jag fick en lindrigare variant av magkatarr. Det är verkligen ingen rolig åkomma. Man kan inte ta sig för med nåt utan att man känner sig stressad och därmed får skitont i magen. Men jag har verkligen tagit det lugnt de sista 2 veckorna och magen mår mkt bättre. Istället fick jag halsfluss av Natalie, tack så mycket :) Så nu äter både jag och hon penicillin. Att få i henne 2,5 ml flytande penicillin 3 ggr/dag är ingen enkel match. Vi provade allt och fick slutligen tvinga i henne med fasthållning och trycka ner skiten i halsen på henne. Inte så roligt men ett måste för hennes eget bästa.

Idag är cirkus Heller (vi brukar kalla det så när kusinerna är samlade) i Södertälje på Sydpoolen och badar. De hade planerat en pulkaåkningsdag men med tanke på kylan gick det inte. Det kommer fler dagar. Hoppas ju på en lång och härlig vinter :)
Just nu sover mitt lilla troll men när hon vaknar ska även vi gå utanför dörren en stund. Vi ska fortsätta skotta en gång runt huset och till lekstugan. Vi måste även åka och handla lite mjölk och sånt. Kylskåpet ekar just nu.

Nu ska ni få lite bilder också.


TÖRNROSA i pyjamas.


Skor till en prinsessa. Dock lite stora :)


REBECCA


NATALIE


TULLINGE STRAND


REBECCAs andra åk med skidor. Det är mest mammas fel att hon ramlar...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0