MIN FREDAG

Slutet på djävulsveckan (vi har kallat den det på jobbet för det mesta har strular för de flesta) artade sig bra. Jobbade till 13 sen satt jag och fikade med några kollegor en stund innan jag drog vidare till dagis och hämtade barnen.
Natalie låg och sov i vagnen så henne fick jag väcka :)
Vi åkte direkt till Kungens kurva för att påbörja shoppingen. Första anhalt var djurmatsaffären. Barnen älskade att gå omkring där och kolla på allt. Det slutade med att vi blev ca 200 kr fattigare men med oss hem fick vi godsaker till marsvinen.
Sen vidare till City Gross för matinköp, apoteket och slutligen elgiganten. Barnen skötte sig exemplariskt. Ja ni hörde rätt, inget bråk denna gång.
När vi 3 timmar senare kom hem blev det annat.... Jag hittade Natalie sittandes i soffan med en hög djurmat framför sig som hon stulit genom gallret från buren. Det är visst gott för det har hänt förr. BLÄÄÄÄÄ!

När jag hade nattat den lilla fick Becca sitta uppe en bra stund med mig och lite fredagsmys. Sen blev det matlagning och lite väl sen middag då J kom hem kl 21.
Nu kollar han på film. Själv har jag ingen ro att sitta och glo på tv.

Skönt att det är helg nu.

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, jag åt också djurmat när jag var liten... Direkt när ajg borstat tänderna, vilket inte var att rekommendera tydligen eftersom mamma och pappa blev jättearga. Jag tänkte mest att kunde hundarna så kan väl jag..;) ^^

2010-01-16 @ 16:14:13
URL: http://linalindqvist.wordpress.com
Postat av: Mannen

Inte mycket action här inte.....

2010-02-04 @ 11:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0