LÖRDAGSNÖJEN


Underbart att det äntligen är helg. Jag har varit så trött hela veckan och äntligen känner jag mig utvilad. Fick sova ända till halv åtta i morse och det kallar jag sovmorgon. För om man somnar i soffan kvart över åtta så har man hunnit få några timmars sömn...
Efter frukost åkte hela familjen till second hand affären i tullingeberg. Hem kom vi med dessa kläder till barnen. 140 kr för allt (varav en luvtröja från Bondelid).

Efter det åkte vi vidare till lampshoppen. Och hem fick denna lampa följa med. Inte lika billig dock...
Den ska sitta i hallen. När den kommer upp vet man aldrig :)



Just nu sover Natalie och Jonathan & Rebecca är i Akalla. Själv sitter jag och väntar på att en tjej ska komma hit och köpa resesängen som jag har annonserat ut på blocket. Jag säger bara länge leve blocket!
Ska ta en tur upp på vinden och kolla takets insida också. Blev lite orolig när jag kom till jobbet igår och en del av takskivorna hade trillat ner och det rann vatten i köket. INTE kul.

I kväll ska jag och Jonathan gå på bio och äta mongomat. LÄÄÄÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Bli inte rädd för maten bara...! ;o)

2010-02-27 @ 19:55:13
URL: http://gardvall.blogg.se/
Postat av: Brüno

Lampan kom väl upp rätt kvickt va?!?

2010-02-28 @ 19:33:33
Postat av: Lena

Snygg lampa!

2010-03-03 @ 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0