MÅNDAG

Doften av nybakta bullar är fortfarande kvar här hemma efter förmiddagens bullbak. Finns det nåt som luktar godare? Jag har varit duktig och bara ätit en halv (!) bulle. Man måste ju provsmaka. Rebecca däremot ville ha två, minst.
För övrigt idag har vi ägnat oss åt promenad, matlagning, gräsklippning och tapetval.

Angående tapetval har vi hittat en svart tapet med stort blommönster, lite väl vågad för att vara vi men det kommer att bli fint.  Försöker hitta den på nätet men utan resultat, såklart.
Har hittat en möbel också. På jysk av alla ställen. Därför måste vi åka och kolla kvalitén. Har för mig att de inte har de bästa sakerna, men undantag finns ju alltid :)

Jag piffade till min cykelrunda idag också. Åkte åt andra hållet eller vad man ska säga. Började i fel ända helt enkelt. Botkyrka kommun är som en berg och dalbana, det är backe upp och backe ner överallt. Den här rundan kändes mycket roligare, så jag kan ju köra den några dagar nu. Allt för att inte ruttna.

Nu ska jag sluka mitt te och sen ta itu med tvätten som ligger fint sorterad framför tvättstugedörren. Fattar inte hur det kan bli sååå mycket på så kort tid. Fast har man en kräkbebis så har man.  

I morgon ska jag få ha min kära sambo hos mig hela dagen (om inget skiter sig på jobbet såklart). Vi ska åka och prova ut "kostymer". Ska på kräftskiva på lördag som har flower power/hippie tema. NICE!



Kommentarer
Postat av: Lena

Jag får prestationsångest när jag läser hur duktig du är med motionerandet.. Men jag får sätta fart framöver och röra på mig jag med. Har i alla fall anmält mig och P till babysim som börjar om två veckor, det ska bli skoj!

2008-08-12 @ 00:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0